istanbul

istanbul

Kareler: Müziğin etkisi

Bir arkadaşım ile güzel bir yemekte tatlı tatlı sohbet ederken akordeonu eşliğinde şarkı söyleyen müzisyen bizi aldı götürdü.

Başka hiçbir sanatsal ifade yöntemi müzik gibi insanı gerçekliğinden koparıp içine çekemiyor. Neden müzik bu kadar etkili acaba? Bu sorunun cevabının arayışı bu sayfanın amacı değil tabii. Ben sadece o anın etkisini paylaşmak istedim.

muzik ve huzun

Fotoğraf makinem yanımda olmadığından yukarıdaki resmi Samsung telefonum ile çektim. Loş ortamda, flaşsız olarak fena bir sonuç değil. Nihayetinde telefon!

Güncelleme (2020): Bu fotoğrafı çekeli epeyi bir zaman oldu. Geçen yıllarda cep telefonlarının fotoğraf makineleri öyle ilerledi ki artık "compact" denilen küçük fotoğraf makineleri neredeyse hiç satılmaz oldu. Uygun koşullarda yapılan çekimlerde ciddi makineler ile yarışır hale geldi cep telefonları. Yukarıdaki fotoğrafı şimdiki telefonum ile çekseydim yazının son cümlesini yazmazdım.