istanbul

istanbul

Kareler: Ara Güler ve ben

Bilmeyebilirsiniz tabii ama Pirekare'nin en sadık takipçilerinden birisi Ara Güler'dir. Geçenlerde beni ziyaret ettiğinde oturup uzun uzun istişarelerde bulunma fırsatımız oldu.  Sonra güzel bir yemek yedik kendisiyle ve yapıcı eleştirilerini can kulağıyla dinledim.

Şaka bir yana, Ara usta ile yüz yüze uzun uzun sohbet etme fırsatını yakaladım. Kendi fotoğrafımı Pirekare'ye koymayı sevmiyorum ancak benim için önemli iki kareyi paylaşmak istedim.

Ara_Guler_ve_ben

Neden üzerimizde beyaz önlükler olduğu sormayın, uzun hikaye.

Akşamüstü başlayan sohbet uzun saatler sürüp güzel bir yemek ile devam etti. Eh, ne kapsam faydadır diyerek tavsiyelerini ve ilginç anılarını bol bol dinledim tabii.

Akşam yemeğimiz sırasında da sohbetimiz aşağıdaki gibi görüntülendi.

Ara_Güler_ve_ben

Pirekare'de omuzlarıma düşen yük bayağı arttı yani. Daha çok çalışmalıyım!

Güncelleme: 17 Ekim 2018 günü Ara Güler'i kaybettik. Çok iz bırakarak geçti gitti bu Dünyadan. Saygı ve sevgiyle anıyoruz kendisini.