istanbul

istanbul

Aktarımlar: İstanbul'da hortum

Belgesellerde seyrettiğimiz olay İstanbul'da başımıza geldi ve deniz kenarındaki Tuzla'yı hortum vurdu. Olur muymuş, olurmuş. Aşağıdaki fotoğrafa bakarsanız güzel bir yazlık evin on dakikalık hortum sonucunda ne hale geldiğini görebilirsiniz.


Pirekare'de görebildiğim güzellikleri yansıttığımı söylüyorum. Yukarıdaki fotoğrafta güzellik nerede diye sorarsanız, doğanın kendisini bize ifade edişi güzelliğin kendisidir derim. Durum bizim açımızdan an itibariyle pek "güzel" olmayabilir ancak doğanın işleyişini asla "çirkin" veya benzer herhangi bir olumsuz sıfat ile adlandıramayız. Kendi açımızdan bir güzellik ararsak, zümrüt-ü anka kuşu misali her zaman küllerimizden doğarız. Yukarıda perişan olmuş olan ev emin olun kısa bir süre içinde pırıl pırıl olacaktır. Yıkılmayıp yeniden doğmak da güzelliğin kendisidir!

Bu arada, yukarıdaki ev bir komşuma ait ve benim evim de pek farklı durumda değil!




Hiç yorum yok: